loading...
شیش و بش ( تفریحی )
PaRSa بازدید : 38 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

از گدایی پرسیدند :
بدبخت تر از تو کسی هست ؟
خندید و گفت : آری ، عاشقی که به عشقش نرسد !

 

دلم دیگر به زندگی گرم نیست
مادر می‌گوید : باید کمی به خودت برسی !
اما چگونه ؟ وقتی از هر طرف میروم به تو می‌رسم ؟!

 

این که عادلانه نیست !
من ،‌ مدام دست تو را بگیرم ، تو ، مدام مرا دست کم بگیری !

 

وقتی به عقب بر میگردی متوجه میشی که جای بعضیا الان که تو زندگیت خالی نیست هیچ ، اون موقعشم زیادی بوده 

 

کسی رو که دوست داری این قدر نبر بالا که دست خودتم دیگه بهش نرسه . . .

 

عزیزم ، وقتی یکی رو “ تیک ” می زنی ، رو بقیه “ ضربدر ” بزن لطفا !

 

گفتم :ما به درد هم نمیخوریم اما او هر گز نفهمید من او را برای دردهایم نمیخواستم

 

روز جدایی بهم گفت خداحافظ ” زندگیم ” گفتم
اگه زندگیتم چرا تنهام میزاری
لبخند تلخی زد و گفت
هرکسی برای رسیدن به عشقش باید از زندگیش بگذره….

 

بازی قشنگی بود
اما ما قشنگ بازی نکردیم
جفتمان باختیم
من که خودم رو به تو فروختم...
و تو مرا به هیچ!!!

 

املایم بد نیست
از تکرار اسمت...........لذت می برم

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب سایت در رابطه با چه موضوعی قرار گیرد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 239
  • بازدید سال : 1,214
  • بازدید کلی : 11,473
  • کدهای اختصاصی

    با سلام . لحظات خوشی را برای شما در وبسایت شیش و بش ارزومندم با تشکر .. برای ارتباط با مدیریت با ایدی ===soltanpar@yahoo.com در ارتباط باشید .

    کد نمایش پیغام