loading...
شیش و بش ( تفریحی )
PaRSa بازدید : 46 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

به بعضیا باید گفت من چشم میزارم تو فقط گم شو

  

به بعضیا باید گفت داری زیاد تر از یارانه ات حرف میزنی

 

به بعضیا باید گفت خودتو نگیر ماست میشی...

 

به بعضیا باید گفت عزیزم اونی که شما سنگشو به سینه میزنی ما خیلی وقته تو حموم به پامون میزنیم!!

 

ب بعضیام باید گفت اختیار دارین شما سگ کی باشین؟

 

ب بعضیام باید گفت اختیار دارین شما رو مخ ما جا داری

 

به بعضیام باید گفت اونی ک از دیدنت کف میکنه دلستره نه من..

 

بعضی ها به صورت خیلی شیک و مجلسی «گاو» تشریف دارند ولی ما مثل مردم هندوستان براشون احترام قائلیم!

 

به بعضی از دخترا باید گفت : عزیزم یه ذره صورت رو آرایشت مونده.

باید به بعضیا گفت موقعی ک حرف میزنم سر تکون نده صدا زنگولت رو مخه

بعضیا مثه دسته صندلیه سینما میمونن نمیدونی ماله توئه یا ماله بغل دستیت..

 

به بعضیا باید گفت راهی که داری میری من خط کشیش کردم واسه ما کلاس نذار!

 

دیـــگه روانشنــــاسی جواب نمیده

باید جانــــور شناس باشی تا بعضیااارو بشنــــاسی !!!

 

به بعضیااام باید گفت وقتی به بزرگیت پی بردم که سیفونو کشیدم و نرفتی پایین!

 

من اگه اعتماد به نفس بعضیا رو داشتم! خودم تنهایی با چنگال به آمریکا حمله می کردم!!

 

بعضیاااام تا دیروز واسمون چشم چشم دو ابرو میکشیدن

حالا خط و نشون میکشن :|

 

بعضیا از “انسان” بودن فقط دو حرف اولشن…

 

بعضیا هم به میمون درختی گفتن زکـــی…

به بعضی ها هم باید با متانت خاصی گفت : لطفا یه دهن برامون خفه شو …

بعضیا هم مثه این دیوارای تازه رنگ شده میمونن ؛فقط هستن ولی نمیشه بهشون تکیه کرد ،اگرم تکیه کنی سر تا پای خودتو کثیف کردی …

   

 

احترام گذاشتن به بعضیا ، مثه تکون دادن پارچه ی قرمز جلوی گاوه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب سایت در رابطه با چه موضوعی قرار گیرد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 1,224
  • بازدید کلی : 11,483
  • کدهای اختصاصی

    با سلام . لحظات خوشی را برای شما در وبسایت شیش و بش ارزومندم با تشکر .. برای ارتباط با مدیریت با ایدی ===soltanpar@yahoo.com در ارتباط باشید .

    کد نمایش پیغام